6 grudnia 2016

Informator [01.11-30.11]

(c)Alessa & Erenae, Graphics Temptation & Heartbeat Graphic
Dobry wieczór kochani! Jak czujecie się z tym, że za niecałe 3 tygodnie święta? U mnie w pokoju już od pierwszego stoi choinka! Mam ogromną nadzieję, że przypomni mi ona za każdym razem, że za moment Boże Narodzenie i nie będę myśleć jedynie o poprawieniu ocen. A jak u Was w szkole kochani? Są jakieś zagrożenia? Przyznawać się!



(C)Elmo, Dellyland
POWITAJMY BRAWAMI!

Nowa duszyczka w załodze Secret Templates! 15 listopada na blogu pojawił się pierwszy wpis Erenae! Wielu z Was zna ją z bloga Heartbeat Graphic. Próbuje swoich sił, jak widać, w blogu typowo grupowym. 
"Jestem tutaj nowa. Może ktoś mnie kojarzy, a może nie. W sumie miałam być dopiero w piątek, ale znalazłam chwilkę czasu i pomyślałam, że w sumie czemu nie dodać posta już teraz. W każdym razie przychodzę do was dziś z szablonem z Kat. Jako, że lubię ten blend to musiał powstać z nim szablon. Mam nadzieję, że wam się spodoba". 
Nie tylko ST postanowiło powiększyć swoją załogę! Od 30 listopada na Dellyland widnieje pierwszy post Katherine Pierce. Zapraszam do komentowania, zważywszy na to, że jest to jej debiut.

"Zgaduję, że zapewne nikt mnie tu nie zna (jak mogłoby być inaczej, jestem nowa) ale z wielką radością z mojej strony, zostałam przyjęta do małej dellylandowej rodzinki i dostałam się na staż". 
(c)Blondiee
NABÓR OTWARTY

Evelyn z bloga Świat Grafiki szuka chętnych do pomocy! To idealna okazja, żeby podszkolić się pod okiem doświadczonej graficzki lub zwyczajnie pomóc Evelyn w prowadzeniu bloga.

(c)Evelyn, Świat Grafiki

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!



Roczek świętowała Alessa 18 listopada 2016 roku! Niekończących się dodatków, kochana. Oby Twoje szablony były z każdym postem coraz bardziej doskonałe. Z niecierpliwością czekamy na kolejne urodziny Graphics Temptation i mamy nadzieję, że również będą tak huczne.
"A więc... Minął już rok. Jeny. Mam wrażenie, że to dopiero miesiąc, może dwa, odkąd wstawiłam tu pierwszą notkę :') Czas mija strasznie szybko. W każdym razie jestem z siebie bardzo dumna, że ciężko pracowałam przez te ostatnie 12 miesięcy. Czy tylko ja widzę, jakie duże zrobiłam postępy? W sensie, moje pierwsze prace były mocno przeciętne, a z tych tutaj jestem naprawdę zadowolona i nie boję się pokazywać ich publicznie XD"

W tym miesiący byliśmy także świadkami drugich urodzin ABCity! Takim stażem mogą się pochwalić tylko nieliczne blogi, więc dziewczyny robią świetną robotę. Dużo chęci na kolejne notki, kochane.

"Kiedy wy to czytacie, ja pewnie już zapierdzielam z mopem po jakimś super-hiper włoskim hotelu. Albo po Bolonii, bo na poniedziałek zaplanowali nam grę miejską. W ogóle, to życzcie mi powodzenia, bo mam pracować z najgorszymi.
Moja część graficzna nie powala, wiem. Ale za to przygotowałam paczuszkę z dodatkami. Chingyu chciała się przyłączyć, ale mój wyjazd wszystko pokomplikował, więc zrobiła trochę dodatków dla wszystkich.
Nie sądziłam, że ten blog pociągnie tak długo. Jestem mile zaskoczona i cieszę się, że jednak nie pierdzieliłam tego w cholerę i nie usunęłam bloga, kiedy było ciężej. I chociaż czasami nie mam ochoty na grafikę, najchętniej usunęłabym PS i wszystkie dodatki z laptopa, to po jakimś czasie nie mogę nadążyć z nowymi pomysłami. Szkoda, że raczej nikt tu nie zagląda, a jak już, to pobiera dodatki i nie napisze nawet komentarza, ale nauczyłam się nie przejmować takimi osobami i robić dalej to, co chcę. Mam nadzieję, że będziemy obchodzić jeszcze wiele kolejnych urodzin".

(c)Simple, Land of Grafic

YOUTUBE PODBIJA SERCA BLOGERÓW?

To zdecydowania nie pierwsza graficzka, która postanowiła wrzucać swoje instrukcje na youtube! Mowa tu o Sesi, która niedawno ogłosiła zamiar otwarcia swojego własnego kanału. Czekamy na dalsze informacje.

(c)Alessa & Forain, Graphics Temptation & Lost Souls
zbetowała Vanes

0