26 września 2016

Królewskie Sygnatury

( c ) Mrs.Punk

Dzisiaj krótko, nie mam o czym pisać. Nie było mnie cały tydzień w szkole i teraz trzeba nadrabiać. No cóż, nie polecam nikomu scyntygrafii - 48 h promieniowania i brak kontaktu z ludźmi. Nie zbyt fajnie, chociaż w końcu miałam czas na obejrzenie czegoś. W rozwinięciu sygnaturki, zapraszam~~


Okres: 1 września - 24 września
Ilość prac: 89
S E L L Y

H A N C H E S T E R I A

E R E N A E

L Y N X

B L O N D I E E

S C A R

S C A R   &   F O R A I N

S C A R   &   H A N C H E S T E R I A

A L E S S A   B E L I K O V

A L E S S A   B E L I K O V   &   A L E X X A

A L E S S A    B E L I K O V   &   S C A R

A L E S S A    B E L I K O V   &   M A R T Y N A 1 1 1 0 5

O R E U I S

Z A U L A

S T E P H I

R O S A L I E   H.

E V E L Y N   &  C H I N G Y U

S T R A Y H E A R T


F O R A I N

L I T T L E   A L P H A

C H I N G Y U

E L M O

C A E L

C H E D E Y

Ja już mam swoich ulubieńców, a ty? Podziel się z nami w komentarzu!

2